Over Skreenz

Skreenz Marketing is ontstaat in 2008 en is opgericht door Marco van der Lingen. Na uitdagende marketing functies te hebben uitgevoerd in dienst van bedrijven als ANWB en Zorgverzekeraar DSW was het tijd om de ambitie van een eigen marketingbureau vorm te geven.

Skreenz is anders dan de meeste marketingbureau’s. We hebben geen kantoor en ook hebben we geen vaste medewerkers. Flexibiliteit is belangrijk. We hebben een groot netwerk met professionals waar we afhankelijk van de gewenste expertise gebruik van maken om zo het beste resultaat te kunnen realiseren.

Denken & doen

Als marketingbureau onderscheiden we ons met een hands on mentaliteit waarbij een goede mix van strategie en realisatie nastreven. We noemen dit ook wel Denken & Doen.

Marketingprojecten

Skreenz werkt zowel op strategisch niveau als op operationeel niveau en juist die mix versterkt elkaar. Wij zijn niet van eindeloze rapporten en lange vergaderingen maar houden van doen, testen en bijsturen.

Toerisme- en recreatiebranche

Skreenz werkt voor de toerisme- en recreatiebranche. Door jarenlange ervaring met projecten voor toeristische en recreatieve organisaties hebben we ons gespecialiseerd in marketingprojecten voor de toerisme- en recreatiebranche. Of u nu opzoek bent naar een bureau voor een nieuwe fiets- of wandelroute of de marketing van uw dorp, stad of streek wilt professionaliseren. Skreenz helpt u graag.